............. محسن صمدی .............

.......... سایت شخصی محسن صمدی......... MOHSEN SAMDADI
خبری


کارگزاران


سایت شخصی مهندس محسن صمدی
وب سایت
وب سایت
بورس سرا آنلاین

mohsen samadi

🔺 ℳ❆みֆΞЛ ⌛

آخرین مطالب
  • ۱۹ آذر ۹۶ ، ۲۳:۰۳ راز پیشرفت ژاپن
  • ۰۵ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۰ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۳۷ سخنان زیبا و آموزنده الهی قمشه ای
  • ۰۳ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۵۱ 8 نکته برای افراد کم اراده
  • ۰۳ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۲۱ خواب
  • ۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۰ دل 7
  • ۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۰ دل13
  • ۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۹ دل12
  • آخرین نظرات
    نویسندگان


    ............. محسن صمدی .............

    .......... سایت شخصی محسن صمدی......... MOHSEN SAMDADI


    ۷ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است


    آزادی شهرام جزایری در حالی به وقوع پیوست که پرونده دیگری از فساد اقتصادی در ایران در جریان است و بابک زنجانی به عنوان متهم اصلی این پرونده در بازداشت به سر می برد. پرونده ای که در مقابل پرونده شهرام جزایری هیچ است. بر طبق سخنان سخنگوی کمیسیون اصل نود اتهامات بابک زنجان، برنگرداندن ۲ میلیارد و ۶۰ میلیون یورو معادل ۸ تریلیون و ....
    منبع .. شفاف
    مکس پین
    ۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۰:۴۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲ نظر

    مدیریت زمان,برنامه ریزی و مدیریت زمان

    شاید شما هم مثل خیلی از افراد دیگر برای انجام کارهای خود وقت کم می آورید و آرزو میکنید کاش شبانه روز بیش از 24 ساعت بود تا بتوان به همه کارها رسیدگی کرد. ما به شما پیشنهاد میکنیم  به جای غر زدن مدیریت زمان را بیاموزید. حتما می پرسید چگونه؟ ما به شما آموزش میدهیم.

    مکس پین
    ۱۷ مهر ۹۳ ، ۰۹:۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
    پل,بلند ترین پل معلق جهان,رودخانه کاپیلانو

    بلند ترین پل معلق جهان برروی رودخانه کاپیلانو
    این پل معلق که اولین بار در سال 1889 ساخته شده، 137 متر طول دارد و در فاصله 70 متری از سطح رودخانه کاپیلانو قرار گرفته است. از آن زمان تاکنون حدود 120 مترمربع دیگر به این پارک اضافه شده است. پیاده روی روی صخره ها از جدیدترین فعالیت هایی است که در اینجا انجام می شود. علاقه مندان می توانند از روی مسیری بسیار باریک که بر روی دره کاپیلانو ساخته شده صخره نوردی کنند.


    اگر وارد این پارک شوید، با گذشتن از 3 پرتگاه و 7 پل معلق به ارتفاع 30 متری بالاتر از جنگل ها خواهید رسید و همانند موش خرمایی کوچکی در برابر منظره ای عظیم از جنگل های بارانی قرار خواهید گرفت. این پل سالانه بیش از هشتصد هزار گردشگر را از سرتاسر جهان به خود جذب می کند.

     

    پل,بلند ترین پل معلق جهان,رودخانه کاپیلانو

    بلند ترین پل معلق جهان

    پل,بلند ترین پل معلق جهان,رودخانه کاپیلانو

    بلند ترین پل معلق جهان

    مکس پین
    ۱۷ مهر ۹۳ ، ۰۹:۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

    


     

    عکسهای جالب,رقابت های جهانی ژیمناستیک ,عکسهای جذاب

    افتتاحیه چهل و پنجمین دور رقابت های جهانی ژیمناستیک هنری در نانینگ چین


     

    تصاویر دیدنی, آتشفشان ,تصاویر جالب

    فعالیت آتشفشان در ایسلند


     

    مکس پین
    ۱۷ مهر ۹۳ ، ۰۹:۰۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
    پهنای باند نشان دهنده مجموع فاصله و یا محدوده بین بالاترین و پائین‌ترین سیگنال بر روی کانال‌های مخابراتی باند است. که به منظور سنجش اندازه پهنای باند سیگنال از واحد هرتز استفاده می‌شود.
    باشگاه خبرنگاران:  پهنای باند و میزان تاخیر پهنای باند از جمله واژه‌های متداول در دنیای شبکه‌های کامپیوتری است که به نرخ انتقال داده توسط یک اتصال شبکه و یا یک رابط، اشاره می‌نماید. این واژه از رشته مهندسی برق اقتباس شده‌ است. در این شاخه از علوم، پهنای باند نشان دهنده مجموع فاصله و یا محدوده بین بالاترین و پائین‌ترین سیگنال بر روی کانال‌های مخابراتی باند است. که به منظور سنجش اندازه پهنای باند سیگنال از واحد هرتز استفاده می‌شود.

    مکس پین
    ۱۷ مهر ۹۳ ، ۰۸:۵۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


    تاریخ سینما در طول حیات خود صحنه هنرمندی بسیاری از بازیگران در سراسر جهان بوده که به شخصیت‌های گوناگون روی پرده نقره‌ای جان بخشیده‌اند. 
    تاریخ سینما در طول حیات خود صحنه هنرمندی بسیاری از بازیگران در سراسر جهان بوده که به شخصیت‌های گوناگون روی پرده نقره‌ای جان بخشیده‌اند. در این میان استعداد‌هایی فوق‌العاده نیز در عرصه بازیگری بوده‌اند که مرز میان تخیل و واقعیت را برای مخاطب به حداقل رساندند و نام خود را برای همیشه در میان افتخارآفرینان هنر هفتم ثبت کردند.
    عناوین و افتخارات سینمایی در واقع شناسنامه سینمایی بازیگرانی است که در سینمای امروز فعال هستند. در زیر نگاهی خواهیم داشت به بازیگران مردی که در طول فعالیت هنری خود بیشترین جوایز و افتخارات سینمایی را از آن خود کرده‌اند.


    مکس پین
    ۱۷ مهر ۹۳ ، ۰۸:۵۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
    سایت Twisted Sifter از میان عکس هایی که روزانه منتشر کرده، بهترین و جالب ترین ها را برگزیده است. طبیعی است که این انتخاب بر اساس سلیقه و معیار گردانندگان این سایت صورت گرفته است. این تصاویر دیدنی را در دو قسمت تقدیم می کنیم.
    برترین تصاویر 2014

    مونت واشنگتن


    برترین تصاویر 2014تعدادی از جالب ترین عکس های سال 2014 را ببینید.

    به گزارش روزگارنو، سایت Twisted Sifter از میان عکس هایی که روزانه منتشر کرده، بهترین و جالب ترین ها را برگزیده است. طبیعی است که این انتخاب بر اساس سلیقه و معیار گردانندگان این سایت صورت گرفته است. این تصاویر دیدنی را در دو قسمت تقدیم می کنیم.


    برترین تصاویر 2014

    تلاقی دو چترباز در آسمان

    برترین تصاویر 2014


    مکس پین
    ۱۷ مهر ۹۳ ، ۰۸:۴۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر