............. محسن صمدی .............

.......... سایت شخصی محسن صمدی......... MOHSEN SAMDADI
خبری


کارگزاران


سایت شخصی مهندس محسن صمدی
وب سایت
وب سایت
بورس سرا آنلاین

mohsen samadi

🔺 ℳ❆みֆΞЛ ⌛

آخرین مطالب
  • ۱۹ آذر ۹۶ ، ۲۳:۰۳ راز پیشرفت ژاپن
  • ۰۵ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۰ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۳۷ سخنان زیبا و آموزنده الهی قمشه ای
  • ۰۳ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۵۱ 8 نکته برای افراد کم اراده
  • ۰۳ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۲۱ خواب
  • ۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۰ دل 7
  • ۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۰ دل13
  • ۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۹ دل12
  • آخرین نظرات
    نویسندگان


    ............. محسن صمدی .............

    .......... سایت شخصی محسن صمدی......... MOHSEN SAMDADI


    جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ب.ظ
     سرمایه‌گذاری‌های شهروندان از طریق قراردادهایی است که بین طرفین یک فعالیت منعقد می‌گردد. نکته‌ی قابل توجه این که، طرفین هر قرارداد مطابق قانون دارای حقوقی هستند که هر یک موظفند از آن آگاهی داشته باشند. شما نیز به عنوان یک سرمایه‌گذار از حقوقی برخوردارید که این حقوق پشتوانه‌ی قانونی دارند. لذا باید حقوق خود را به طور کامل بشناسید و همواره از آن استفاده کنید.

    سوالات و پاسخ‌هایی که در ادامه مطرح شده است تا حدودی، در امر سرمایه‌گذاری، شما را با حقوقتان و نحوه‌ی پی‌گیری آن آشنا می‌کند.


    سؤال: حقوق من به عنوان سرمایه‌گذار چیست؟
    جواب: شما حق دارید درمورد شرکتی که سهامدار آن هستید اطلاعات صحیح دریافت کنید. نباید اهمیت اطلاعات را در نحوه‌ی تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری در یک شرکت، نادیده بگیرید. شما به عنوان سهامدار همچنین حق دارید درباره‌ی وضعیت شرکت اظهارنظر کرده و شکایت‌های خود را مطرح کنید.

    سؤال: حقوق من به عنوان یک مشتری چیست؟
    جواب: شما به عنوان یک مشتری، باید از محصولات و خدمات مناسب بهره مند شوید. همچنین شما می‌توانید مشاور مالی و برنامه‌ریزی، یا یک نماینده‌ی صندوق را خودتان انتخاب کنید. شما مستحق دریافت خدمات خوب و رفتار توأم با احترام، قانونی و منصفانه هستید. اگر از خدمات ارائه شده توسط مشاور مالی یا نماینده‌ی صندوق سرمایه‌گذاری خود راضی نیستید، می‌توانید به افراد شایسته‌تر مراجعه کنید. شما همچنین حق دارید که هزینه‌های مربوط به سرمایه‌گذاری خود را بدانید و به علاوه در مورد نحوه و مراحل تنظیم شکایت آگاهی داشته باشید.

    سؤال: آیا می‌توانم شکایت خود را نزد نهادهای قانون‌گذار مطرح کنم؟
    جواب: بله، شما می‌توانید شکایت خود را علیه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس، شرکت‌های کارگزاری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک و سایر نهادهایی که مجوز خود را از سازمان بورس گرفته‌اند، به این سازمان تسلیم کنید.
     

    توصیه: مراقب باشید فریب نخورید.

    افراد سودجو، همواره به دنبال سرمایه‌گذاران ناآگاه هستند. این افراد، با وعده‌ی کسب ثروت کلان، افراد ناآگاه را فریب می‌دهند و از آنها کلاه‌برداری می‌کنند.
    به طور کلی، از پذیرفتن برنامه‌های سرمایه‌گذاری که مشخصات زیر را دارند بپرهیزید:
    1. برنامه‌ی ارائه شده، به قدری خوب و جذاب به نظر می‌رسد که باور کردن آن مشکل است! از پذیرفتن پیشنهادهایی که در آنها از فرمول‌های مخفیانه و مرموز برای کسب ثروت‌های کلان و استفاده از فرصت‌های طلایی صحبت شده است خودداری کنید.
    2. برنامه‌ی سرمایه‌گذاری طوری است که در ازای ریسک کم، بازده بسیار بالا پیشنهاد می‌کند. به خاطر داشته باشید که همواره، باید رابطه‌ی معقول و منطقی بین ریسک و بازده یک سرمایه‌گذاری وجود داشته باشد.
    3. برنامه‌ای که ادعا می‌کند فرصت استثنایی است و تنها یک بار اتفاق می افتد! فرصت‌های خوب و قانونی برای سرمایه‌گذاری، هیچگاه به سرعت از بین نمی‌روند.
    4. برنامه‌هایی که درخواست واریز سریع پول دارند! فرصت‌های سرمایه‌گذاری قانونی، اگرچه ممکن است محدودیت زمانی داشته باشند، اما هیچگاه شما را مجبور به واریز کردن سریع پول نمی‌کنند.

    اگر با موارد فوق که به نظر، غیرعادی و فوق العاده می‌رسند، مواجه شدید، اول درمورد آن به طور کامل تحقیق کنید و سپس، در این باره با سازمان بورس یا سایر نهادهای معتبر مشورت کنید.

     

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۱

    گروه تحلیلی بورس نگر


    مکس پین

    نظرات  (۱)

    ۳۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۳:۵۴ محمد رضا ساسانی
    کیر هر چی آدم خر کیر هست تو کوس خواهر و مادر محمد رضا ساسانی مدیر سایت بورس 618  
    این خوار کسده بهترین سالهای عمر منو به نابودی کشید واقعا کیر خر تو کون مادرش 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی