............. محسن صمدی .............

.......... سایت شخصی محسن صمدی......... MOHSEN SAMDADI
خبری


کارگزاران


سایت شخصی مهندس محسن صمدی
وب سایت
وب سایت
بورس سرا آنلاین

mohsen samadi

🔺 ℳ❆みֆΞЛ ⌛

آخرین مطالب
  • ۱۹ آذر ۹۶ ، ۲۳:۰۳ راز پیشرفت ژاپن
  • ۰۵ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۰ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین
  • ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۳۷ سخنان زیبا و آموزنده الهی قمشه ای
  • ۰۳ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۵۱ 8 نکته برای افراد کم اراده
  • ۰۳ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۲۱ خواب
  • ۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۰ دل 7
  • ۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۰ دل13
  • ۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۹ دل12
  • آخرین نظرات
    نویسندگان


    ............. محسن صمدی .............

    .......... سایت شخصی محسن صمدی......... MOHSEN SAMDADI


    پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۵ ب.ظ
    بسیاری از سرمایه‌گذاران حوزه IT و تکنولوژی زنان هستند. با این اوصاف مجله بیزینس اینسایدر به‌تازگی فهرستی از ثروتمندترین زنان حوزه تکنولوژی را در سال 2014 منتشر کرده است که آن را در اینجا می‌بینید.
    دنیای اقتصاد: هیچ شکی وجود ندارد که دره تکنولوژی یا سیلیکون ولی در حلقه حاکمیت مردان مدیریت می‌شود. شاید به همین دلیل هم بوده است که اوباما رئیس‌جمهور آمریکا زنان را به حضور بیشتر در عرصه‌های علم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضیات تشویق می‌کند. در سال‌های اخیر اما این حوزه به‌خاطر استقبال مردم سراسر دنیا درآمد و سود خوبی را نصیب فعالانش کرده و ثروت‌های زیادی را عاید سرمایه‌گذاران کرده است. جالب اینکه بسیاری از سرمایه‌گذاران حوزه IT و تکنولوژی زنان هستند. با این اوصاف مجله بیزینس اینسایدر به‌تازگی فهرستی از ثروتمندترین زنان حوزه تکنولوژی را در سال 2014 منتشر کرده است که آن را در اینجا می‌بینید.

    11- لوسی‌پنگ، مدیر عملیات در شرکت

    او یکی از موسسان شرکت چینی Alibaba و مدیر بخش عملیات آن است. او در سال گذشته میلادی و بعد از موفقیت‌های مختلف در بعضی امور مالی کوچک، به‌عنوان مدیر بخش عملیات این شرکت انتخاب شد. این شرکت در آخرین آمار ارزشی برابر 120 میلیارد دلار دارد، درحالی‌که شرکت مشابه آمریکایی آن یعنی آمازون ارزش 137 میلیارد دلاری دارد. با این همه هنوز اطلاعاتی درباره حقوق پنگ وجود ندارد.

    ثروتمندترین زنان تکنولوژی در سال 2014

    10- آنجلا آرندتس

    معاون بخش خرده‌فروشی و فروشگاه‌های آنلاین در شرکت اپل: او قبلا مدیرعامل شرکت Burberry که در صنعت مد و پوشاک شناخته شده، بوده است و به‌تازگی به اپل پیوسته است. او که امسال به شرکت اپل پیوسته، مدیر بخش خرده فروشی و فروشگاه‌های آنلاین در شرکت اپل است؛ نقشی که به‌طور ویژه برای او تعریف شده است. او اولین زنی است که در زمان مدیرعامل تیم‌کوک به اپل پیوسته است. هرچند هنوز مشخص نیست که او چقدر حقوق می‌گیرد، اما اپل به او پاداش 76 میلیون دلاری از سهامش تا چهار سال آینده را داده است. با این اوصاف تخمین زده می‌شود که درآمد سالانه آرندتس بین 2 تا 3 میلیون دلار است.
     
    ثروتمندترین زنان تکنولوژی در سال 2014
    مکس پین

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی